Facebook je v poslední době velmi populární slovo nejen mezi jeho mladými uživateli, ale i firmami, které by se přes něj chtěli lépe dostat k zákazníkům. Jako komunikační kanál by ho chtěly využívat i sportovní svazy, ale jejich aktivita je často velmi amatérská. V malé testu pěti velkých sportovních svazů obstál jen Český olympijský výbor.
1. místo - Český olympijský výbor
Český olympijský výbor: http://olympic.cz
Český olympijský tým: http://www.zijemelondynem.cz/
Facebook: Český olympijský tým http://www.facebook.com/olympijskytym
Počet fanoušků: 5650
Stránka je milým překvapením ve stojatých vodách českých sportovních organizací. Český olympijský výbor je svázán celou řadou regulí jak vnitřních, tak mezinárodních, přesto na facebooku rozhodně nenudí. Stránka je viditelně spojena s oběma internetovými prezentacemi ČOV a navíc je z ní na první pohled patrné, že je oficiální. Je zde i rozsáhlá položka informací. Fanoušci zde najdou zajímavý a obsah, jak v podobě záložek, tak fotografií.
- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi