Švédsko se letos snažilo, aby nedošlo k diváckému fiasku jako loni a už před měsícem se v televizi ve stanicích metra i na ulicích v centru Stockholmu objevily reklamy propagující hokejové MS. Legendy místního hokeje jako Peter Forsberg, Mats Sundin a Niklas Lidström se stali patrony méně atraktivních zápasů s cílem přilákat diváky do ochozů. Navíc měli fond lístků, které mohli rozdat těm, kteří si o ně řekli, zejména hokejovým třídám. A podle prvních pohledů do nitra haly Globen při pátečních zápasech se to snad i podařilo.

Švédsko je úspěšná hokejová země z vrcholných světových akcí vozí pravidelně medaile a všichni mimo Švédsko se proto loni divili, jak to, že Švédy hokej tolik nezajímá, nechodí na zápasy...

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se