F1 projde tichou revolucí, jak se změní "motorová mapa"?

Renault RS27 poháněl v různých modifikacích všechny tři vítězné formule Sebastiana Vettela a tým Red Bul ho používá i letos. S čím pojede tento tým i ostatní příští rok, to se dozvíte v galerii.
Také pro příští sezonu zůstanou "Rudí Býci" věrní francouzským motorům. Tentokrát už ovšem s objemem o třetinu menším a bez dvou válců.
I když Lotus už Renaltu nepatří, stále využívá jeho pohon a je nanejvýš pravděpodobné, že spolupráce Lotus - Renault bude napřesrok pokračovat. Každé jiné řešení by bylo velkým překvapením.
Do "stáje" Renaultu se nově přidá Toro Rosso, které tak využije zkušenosti sesterského týmu Red Bull. Bývalé Minardi dosud používalo motory Ferarri, teď je vymění za francouzský výrobek, převodovky dodá Red Bull.
Caterham nemá co měnit a také tým malajského milionáře Tony Fernandese by měl zůstat u Renaultu. Francouzský výrobce tak i příští rok zůstane na čtyřech týmech.
Foto: Renault Sport
Radek Vičík Radek Vičík
5. 6. 2013 15:51
Příští rok začnou ve formuli 1 platit nová pravidla ohledně motorů. Podívejte se, kterých týmů se dotknou a kdo bude hlavním dodavatelem agregátů.

Praha - Příští rok začnou ve formuli 1 platit nová pravidla ohledně motorů. Místo stávajících osmiválců o objemu 2,4 litru nastoupí šestiválcové šestnáctistovky. Podívejte se, kterých týmů se dotknou a kdo bude hlavním dodavatelem agregátů.

 

Právě se děje

Další zprávy