Čeští fotbalisté mají nového partnera

ČTK
30. 8. 2006 16:36
Praha - Novým oficiálním partnerem fotbalové reprezentace je pro nadcházející cyklus evropské kvalifikace Česká spořitelna.
Fotbalisté Česka pózují před utkáním s Itálií.
Fotbalisté Česka pózují před utkáním s Itálií. | Foto: Reuters

Ta mezi hlavními sponzory nahradila další finanční ústav a pojišťovnu ING, která spolupráci s fotbalovým svazem před dvěma týdny ukončila. Předseda ČMFS Pavel Mokrý ve středu s generálním ředitelem České spořitelny Jackem Stackem oficiálně uzavřel smlouvu o dvouleté spolupráci, v níž je zakotvena i následná opce.

Nový partner, který spolupracuje i s reprezentačním gólmanem Petrem Čechem, bude kromě seniorského výběru podporovat i všechny mládežnické reprezentace od jednadvacítky až po reprezentaci do 16 let a dorosteneckou ligu.

"Za dva roky bychom do českého fotbalu měli investovat částku v řádech desítek milionů," uvedl ve středu na tiskové konferenci Stack.

"Nestává se často, aby se nám naskytla spolupráce s takovým partnerem, jako je fotbalová reprezentace. Je to také velká marketingová šance. Ale hlavním cílem nás všech bude postup na mistrovství Evropy," dodal Stack, který od předsedy ČMFS Mokrého dostal jako dárek dres s vlastní jmenovkou a od reprezentačního kouče Karla Brücknera převzal šusťákovou bundu, kterou používají právě trenéři národního týmu.

Reprezentační tým tak má nyní tři oficiální partnery, kromě České spořitelny to je pivovar Gambrinus, automobilka Hyundai, s operátorem T-Mobile by měl svaz uzavřít dohodu o prodloužení smlouvy v nejbližších dnech. V dohledné době by měl být představen i pátý velký sponzor. Z jaké oblasti bude, to zatím místopředseda svazu Jaroslav Vacek nechtěl specifikovat.

Podle něj však svaz získá od svých sponzorů nyní víc peněz, než tomu bylo doposud. Svazu při jednání se sponzory tak podle všeho neuškodil neúspěch seniorské reprezentace, která na mistrovství světa vypadla už v základní skupině.

 

Právě se děje

Další zprávy