reklama

Záplava sledujících a 92 milionů v reklamním čase. To nebyla obyčejná narušitelka

Kinsey Wolanská během svého běhu ve finále Ligy mistrů. Kinsey Wolanská během svého běhu ve finále Ligy mistrů. autor: Reuters
Finále fotbalové Ligy mistrů nevyhrál jen Liverpool nad Tottenhamem. Slavit může také Kinsey Wolanská, krásná narušitelka zápasu, a její přítel Vitalij Zdoroveckij.

Běžela osmnáctá minuta, Liverpool tou dobou už vedl nad Tottenhamem ve finále Ligy mistrů 1:0, když se z ochozů za brankou gólmana Alissona zvedla postava v černých šatech a přelezla zábrany oddělující hřiště od tribun stadionu Wanda v Madridu.

Na scéně nejsledovanější sportovní události se objevila Kinsey Wolanská, ruská modelka a nyní také hvězda sociálních sítí. Rychle proskočila mezi fotografy, odhodila šaty, pod nimiž se skrývaly jen sporé plavky, a svižně doběhla před zraky celého fotbalového světa do středového kruhu, kde se i kvůli selhání přiléhavého oblečení raději nechala lapit stewardy.

Její chvíle slávy netrvala ani dvacet sekund, přesto má dalekosáhlé následky. Nikoliv ovšem pro samotný zápas, který po krátkém přerušení pokračoval až k vítězství Liverpoolu 2:0.

Na první pohled se mohlo zdát, že jde o spontánní akci, což přiživila i samotná modelka svým prohlášením na sociálních sítích. "Život se má žít, dělejte bláznivé věci, které si budete pamatovat navždy," napsala na Twitter.

Jenže její plavý běh po hřišti přinesl i něco víc než divoké vzpomínky. Na hrudi svého sporého úboru nesla nápis "Vitaly uncensored", což je webová stránka se "šprýmy" pro dospělé a také související kanál na Youtube. Obojí provozuje její přítel Vitalij Zdoroveckij.

Kinsey Wolanski a Vitalij Zdoroveckij na společné fotografii

View this post on Instagram

Why you mad tho? 🤷‍♂️

A post shared by Vitaly (@vitalyzdtv) on

Ten je ostatně autorem videozáznamu, který Wolanská umístila na své sociální sítě. V jeho závěru se mihne před kamerou, když nadšeně volá "To je moje přítelkyně, to je moje přítelkyně!"

92 milionů za 23 tisíc

Zdoroveckij měl důvod být nadšený. Extempore jeho družky přitáhlo jeho webovým aktivitám nebývalou pozornost. Jen na stadionu vidělo její výběh 67 tisíc diváků, přičemž u televizních obrazovek finále Ligy mistrů každoročně sleduje až 200 milionů fotbalových fanoušků. A mnoho z nich si nápisu na jejích plavkách muselo všimnout.

Fanynka, která vběhla na hřiště během finále Ligy mistrů Tottenham - Liverpool Fanynka, která vběhla na hřiště během finále Ligy mistrů Tottenham - Liverpool Foto: Reuters

Že tato reklama zafungovala se okamžitě názorně projevilo na sociálních sítích, které Wolanská se Zdoroveckým spravují. Například účet Wolanské na Instagramu narostl přes noc z několika desítek tisíc sledujících na dva a půl milionu followerů.

Podobně raketový nárůst zaznamenaly i Vitalijovy stránky, například jeho Youtube kanál, kde se prezentuje videy s nejrůznějšími šprýmy a košilatými taškařicemi, nyní čítá přes deset milionů sledujících fanoušků. Už před časem přitom Zdoroveckij prohlásil, že mu tento účet generuje měsíčně kolem 400 000 dolarů (zhruba devět milionů korun).

Zajímavé také je, že Zdoroveckij narušení zápasu jako zdroj reklamy pro své aktivity v minulosti několikrát použil. Už v roce 2014 přerušil zápas Německa s Argentinou, kde se pokusil políbit Benedikta Höwedese. Na hřiště také vyběhl při finále NBA (2016) a MLB (2017).

Tresty, které za tyto přestupky musel zaplatit, byly v porovnání s předpokládaným ziskem v podobně nových fanoušků jeho stránek směšně nízké. Například NBA ho pokutovala pouhými tisíci dolary (23 tisíc korun).

Prostor ve vysílání, který Wolanská při svém běhu zabrala, má přitom závratnou hodnotu. Podle renomovaných odhadů by se vysílací čas, který ve finále uzmula, na reklamním trhu prodával za zhruba čtyři miliony dolarů (92 milionů korun).

Ať už tedy bude pokuta pro Wolanskou jakkoliv vysoká, Zdoroveckij na ní téměř jistě tratit nebude. 

Lapená Wolanská

Fanynka, která vběhla na hřiště během finále Ligy mistrů Tottenham - Liverpool Fanynka, která vběhla na hřiště během finále Ligy mistrů Tottenham - Liverpool | Foto: Reuters
reklama