Značka "Tiger Woods" utrpěla loňským skandálem nedozírné ztráty. Spolupráci s elitním golfistou ukončily nebo alespoň omezily např. společnosti AT&T, Accenture či Gatorade. Woods přišel o stovky milionů dolarů, navíc ani letošní výsledky mu nedávají vyhlídky na nové lukrativní kontraky.

Na posledním turnaji v #140#anghaji skončil o víkendu šestý a nechal se slyšet, že právě čínský trh a čínské firmy by mu mohly nahradit ušlé příjmy. "Zvažujeme s spolupráci s několika čínskými firmami. Je to otázka najít správnou společnost a správný způsob spolupráce," citovala Woodse v Šanghaji agentura Reuters.

Woods byl v Šanghaji doslova v obležení golfových fanoušků a směrem k divákům byl mnohem otevřenější, než je u něj obvyklé. Fanoušky zdravil po každém úspěšném patu, rozdal stovky autogramů. "Podpisů rozdal více než za předchozí tři účasti na turnaji dohromady," citoval server golf.com jednoho z čínských novinářů.