Vyčistěte ledovou plochu od reklam, diváci přes ně nevidí puk a popularita hokeje kvůli tomu upadá. K tomu vyzvali jednotlivé oddíly v české extralize loňští hokejoví mistři – Třinec.

Podle Třince by mělo zůstat na ledě jen pár reklam, které prodává nejvyšší hokejová soutěž jako celek. Led by tak v Česku vypadal podobně jako v severoamerické NHL nebo ve Švédsku.

"Čistý led v útočné třetině neznamená špatnou finanční situaci," tvrdí Evžen Delong, generální manažer Třince, který už reklamy z ledové plochy odstranil. Smazání reklam z ledu by ale podle zjištění HN stálo každý klub zhruba 20 milionů korun ročně.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se