reklama

Fanoušky si nekoupíte, vzkazují Pardubice do Hradce

Podívejte se na video, ve kterém Pardubice vytasily s protiútokem na marketingovou kampaň Hradce Králové. Fanoušci z Hradce budou mít v Pardubicích stoprocentní přirážku na novou permanentku.
Hradec Králové dává slevu fanouškům, kteří při nákupu permanentky předloží loňskou z Pardubic. Rival se brání.

Hradec Králové / Pardubice - Hokejová válka mezi Hradcem Králové a Pardubicemi vypukla, a to ještě extraliga ani nezačala. Na Východočeské frontě je dusno v souboji o fanoušky. Pardubicím se nelíbí kampaň, jakou Hradec Králové cílí na potenciální nové majitele celosezónních vstupenek. 

"Nabídka klubu z Hradce Králové, jejíž součástí je cílené obchodní využití fanoušků našeho klubu, nám nepřišla férová," řekl Aktuálně.cz generální manažer Pardubic Ondřej Šebek.

Co se mu přesně nelíbí?

Hradec Králové si v kampani na novou sezonu umanul, že z pouhých dvacet kilometrů vzdálených Pardubic přetáhne co nejvíce stálých příznivců na své tribuny.

Slevu tam tak dostane každý, kdo na pokladnách hradeckého stadionu předloží loňskou permanentní vstupenku z Pardubic.

Hradečáci si v Pardubicích koupili permice dříve, než do města přišla extraliga

"Uvědomujeme si, že vzhledem k hektickému loňskému létu, kdy jsme sem stěhovali klub z Českých Budějovic, si někteří fandové z Hradce a blízkého okolí zakoupili před příchodem extraligy do města permanentní vstupenky do jiných extraligových klubů," vysvětluje takový krok na webu Mountfieldu Hradec Králové generální manažer Aleš Kmoníček

Pardubice takové jednání soupeře zaskočilo.

Nakonec se ale klub rozhodl bránit pouze vlastními prostředky a vtipnou formou. Na rozdíl od Hradce Králové Pardubice od fanoušků rivala odvracejí v narychlo natočeném reklamním spotu ruce pryč a je z toho nakonec povedená kočkovaná mezi oběma kluby.

Pardubice lákají na tradici, mistrovské tituly, Ligu mistrů i dlouhodobě nejvyšší návštěvnost domácích zápasů, ale lidem z Hradce Králové vzkazují: "Předlož loňskou permanentku na Mountfield a dostaneš 100 procent přirážku."

Fanoušky si nekoupíte, zní z Pardubic

Na celý spot se můžete podívat také v našem videu.

"Rozhodli jsme se na to reagovat vtipně. Soudě dle reakcí fanoušků na našem webu nebo Facebooku jsme udělali dobře. I oni nám píší, že fanoušky si nekoupíte," říká Šebek. 

Podle něj dosavadní prodej permanentek v Pardubicích kopíruje vývoj z loňského roku.

Na ledě se oba rivalové potkají poprvé hned zkraje nového soutěžního ročníku. První východočeské derby, které v loňské sezoně provázely velké policejní manévry, je na extraligovém programu už ve čtvrtém kole.

19. září se hraje v Hradci Králové.

reklama