reklama

Lístky na KHL se prodávají pomalu, úvodní duel zatím netáhne

Tipsport Arena Praha - zázemí klubu HC LEV Praha před sezónou 2012/13. Tipsport Arena Praha - zázemí klubu HC LEV Praha před sezónou 2012/13. autor: CPA - Eduard Erben
O zápasy Lva v KHL v předprodejích zatím není mezi Čechy velký zájem, Spartak Moskva ale pro své fanoušky rezervoval pět set vstupenek.

Praha – Už příští čtvrtek zahájí HC Lev Praha na domácím ledě svou premiérovou sezonu v KHL, příliv nejlepších hokejových hvězd Evropy do České republiky ale zatím moc netáhne.

Klub během týdne prodeje prodal pouze 150 permanentních vstupenek.

Kdo by čekal, že se po vstupenkách zapráší, se pořádně mýlil. Lístky na jednotlivá utkání se zatím prodávají velmi pomalu. Skoro by se zdálo, že Čechy KHL vůbec nezajímá.

"Na hodnocení je ale příliš brzy," tvrdí manažer komunikace Lva Jan Rachota s tím, že podíl prodeje a zájem fanoušků týden před startem ligy stoupá každým dnem.

"Musíme si fanoušky teprve získat"

Premiérové utkání Lva s Rigou je na programu ve čtvrtek a lístek na něj si zatím zakoupila zhruba tisícovka fanoušků.

"Je to první sezóna KHL v Čechách a liga se bude českým fanouškům teprve představovat. Rádi bychom na zápasy zaplnili arenu a věříme, že pokud budeme hrát dobrý hokej, tak fanoušci na KHL chodit budou," vysvětluje Rachota.

Co je ale jisté už teď, KHL rozhodně příchodem do Prahy neprohloupila. O středoevropskou metropoli je obrovský zájem hlavně z řad zahraničních fanoušků.

Hlavní město se může už teď připravit na vlnu Rusů, kteří domácí zápasy Lva přiletí navštívit.

"Snad se Češi nenechají Rusy zastrašit" 

Riga si rezervovala pro své fanoušky zhruba sto vstupenek, ale v případě Spartaku Moskva se zatím mluví zhruba o pětistovce nejvěrnějších.

"I proto věříme, že se čeští fanoušci nenechají zahanbit. Budeme ostatně bojovat nejen za Lva, ale za celou Českou republiku," říká odhodlaně Rachota.

Klub už dříve zdůraznil, že by arénu v Holešovicích rád zaplnil, ale bude se muset o přízeň fanoušků rvát.

Také proto s příjmy z ticketingu nepočítá ve svém rozpočtu. 

reklama