reklama

Noví partneři mohou extralize přinést až 875 milionů

autor: Eduard Erben
Marketingovými partnery by mohly být Goram a Pragosport

Brno - Novým marketingovým partnerem hokejové extraligy by se od sezony 2013/14 mohly stát společnosti Goram a Pragosport.

Mimořádná valná hromada Asociace profesionálních klubů ledního hokeje (APK LH) dnes v Brně pověřila předsednictvo asociace, aby dojednalo finální podobu smlouvy o vzájemné spolupráci.

Goram a Pragosport nabídly extraligovým klubům 725 milionů korun za pět let, dalších 150 milionů korun plánují investovat do propagace soutěže a partnerů extraligy. Celkové plnění smlouvy by tak činilo 875 milionů korun.

Čtěte také:
Naděje Boleslavi: může prohrát baráž i udržet extraligu
Revoluce požrala své stoupence. Extraligu povede svaz

"Nabídka je ale časově omezená do 30. června," uvedl prezident APK Ladislav Blažek po skončení jednání. A proto, že extraligu bude oficiálně od 1. června řídit Český svaz ledního hokeje, potřebují kluby i jeho souhlas.

Tomáš Král Tomáš Král, šéf ČSLH Foto: HC Plzeň

"Pan Král (prezident svazu) nám ale přislíbil, že pokud bude taková nabídka, tak s tím nebude mít svaz problém," naznačil Blažek, že by se mělo jednat jen o administrativní krok.

Současný partner extraligy, marketingová společnost BPA, klubům platí podle neoficiálních informací přibližně 95 milionů korun za sezonu. BPA má s APK LH smlouvu ještě na příští sezonu. "A my i svaz máme zájem ji dodržet," řekl Blažek.

Goram s Pragosportem byly nakonec jedinými reálnými uchazeči o spolupráci s hokejovou extraligou. Blažek sice na setkání s novináři po předchozím jednání APK LH 16. dubna uvedl, že zájemci jsou tři, další dva ale nesplnili základní podmínky.

Reklamní agentura Dorland z výběrového řízení odstoupila a slovenská společnost Šport Progress poslala jen dopis s návrhem na roční plnění 150 milionů korun. Navíc po termínu.

reklama