reklama

Sudí uznal Paterův gól špatně. Nájezd se měl opakovat

Kašík fauluje Pateru, sudí Hradil uznává technický gól. Nájezd se však měl opakovat. Kašík fauluje Pateru, sudí Hradil uznává technický gól. Nájezd se však měl opakovat. autor: Lukáš Drštička
Paterův technický gól neměl platit. Komise rozhodčích ČSLH uznala stížnost Zlína a rozhodčímu Renému Hradilovi pozastavila delegaci minimálně do reprezentační přestávky.

Praha - Ačkoliv v první chvíli sklidilo uznání technického gólu Pavla Patery při rozhodujícím nájezdu v nedělním extraligovém utkání Olomouce ve Zlíně uznání, nyní vyšlo najevo, že se rozhodčí René Hradil dopustil velké chyby.

Komise rozhodčích ČSLH se dnes zabývala zlínskou stížností na posouzení Paterova nájezdu, který zhatil faulem brankář Libor Kašík, a uznala ji jako oprávněnou.

"V souladu s pravidly ledního hokeje měl být brankáři Kašíkovi uložen dvouminutový trest a samostatný nájezd měl být opakován," uvedla komise rozhodčích ve svém prohlášení.

Tzv. technický gól bude uznán až v případě, že se brankář dopustí faulu při stejném samostatném nájezdu potřetí a není vstřelen gól. V předchozích dvou případech brankář dostává pouze dvouminutový, resp. osobní trest, který za něj odpyká některý ze spoluhráčů.

Rozhodčímu Hradilovi, který je za rozhodnutí odpovědný, byla zrušena delegace k utkáním do reprezentační přestávky s tím, že další rozhodnutí přijme komise rozhodčích ČSLH nejpozději 4. 11. 2014.

reklama