Vadí vám počmáraný extraligový led?

SportPlus
7. 9. 2005 17:13
PRAHA - S blížícím se startem extraligové soutěže vám předkládáme k diskusi mezi hokejovými příznivci často propírané téma: počmáraný led. V tuzemsku jsou fanoušci zvyklí, že jim hokejovou podívanou kazí led, na němž bývá jen málo nepopsaného prostoru. Kl

Na středeční tiskové konferenci před začátkem extraligy otevřel téma přesunu reklamních sdělení z plochy do tzv. druhé vlny za mantinely televizní komentátor Robert Záruba. Zároveň nabídl za televizi více reklamního prostoru při přímých přenosech.

Šéfka představenstva BPA Jana Obermayerová, která extraligová práva obhospodařuje, slíbila, že brzy zveřejní výsledky výzkumu, které i na toto téma agentura nechala vypracovat. Zároveň prohlásila, že v současnosti, kdy je podepsaná smlouva, zůstane stav věcí nezměněn, jednat se dá až po jejím vypršení.

Pro kluby je však reklama hlavním zdrojem příjmů a ledová plocha je prostě velmi žádaná. To je jednoduchá rovnice. Vzhledem k tomu, že vstupné tvoří oproti částkám z reklamy jen menší část příjmů, jsou v tomto konkrétním případě zájmy fanoušky spíše na druhé koleji.

A co si o tom myslíte vy? Zvykli jste si už na počmáranou ledovou plochu, chápete zájmy klubů, nebo byste přivítali bílý led? Napište svůj názor do našeho diskusního fóra.

 

Právě se děje

Další zprávy