reklama

Neuvěřitelné. V Daytoně se bouralo ještě před startovní čarou

Havárie na startu čtyřiadvacetihodinovky v Daytoně. Youtube.com
I když se o víkendu jel v Daytoně závod na čtyřiadvacet hodin, k první havárii došlo ještě před tím, než pole sportovních vozů vůbec přejelo přes startovní čáru.

Při úspěšném letmém startu nezáleží jen na vaší rychlé reakci, ale také na tom, jak se zachovají soupeři kolem vás. Na vlastní "plechy" se o tom přesvědčil Kevin Estre při sobotním startu čtyřiadvacetihodinovky v Daytoně.

Tanec s koly i skok na přední sklo. Při závodě na 24 hodin není čas ztrácet čas Tanec s koly i skok na přední sklo. Při závodě na 24 hodin není čas ztrácet čas Prohlédněte zde

Francouz za volantem Porsche se sice pohyboval ve druhé řadě aut třídy GT, jenže z potenciálně nadějné výchozí pozice se nemohl radovat ani do protnutí startovní čáry.

Už předtím totiž Bruno Spengler zhurta šlápl na plyn svého BMW, načež Estreho vůz nabral zezadu. Zbytek už byla jen otázka fyziky. Porsche se vychýlilo z přímého směru a trefilo nic netušící rudé Ferrari týmu Risi Competitzione.

Tradiční ladná formace gétéček se doslova rozprchla na všechny strany a úvod závodu se proměnil ve velký chaos. Nejhůře kolizi pochopitelné "odskákal" vůz Estreho týmu. Po dlouhých minutách nutných na opravu se sice vrátil do závodu, ale stáj WeatherTech Racing obsadila ve své třídě GTLM poslední místo.

"Tomu nemůžu uvěřit! Přišli jsme o závod ještě dřív, než vůbec začal. Čekal jsem, až na to držitel pole position šlápne a BMW prostě jelo na plný plyn, aniž by jeho pilot koukal před sebe! Neuvěřitelné!" zuřil se Estre na Twitteru.

Spengler byl ředitelstvím závodu shledán jako viník celé té mely a musel za trest projet boxy. Němec si ale pořád myslí, že neudělal nic špatného. "Moc nechápu, co se stalo. Svítilo zelené světlo a každý už jel na plný plyn. Ale auto přede mnou ne, asi měl nějaký problém. Snažil jsem se mu vyhnout, ale nešlo to," popsal Němec svůj pohled na věc.

reklama