Mechanici, "Předseda", hostesky či hasiči. I to jsou lidé, bez nichž by Lacko nemohl bojovat o titul

Za nadějnou cestou Adama Lacka k premiérovému titulu je mnoho lidí, bez jejichž úsilí by se závody tahačů na okruzích nikdy nekonaly.
Začněme v boxech týmu Buggyra. Tam jako neúnavní mravenečkové pilně pracují mechanici. A když je potřeba, místo spánku mezi dvěma závodními dny totálně předělají nastavení auta nebo z nabouraného vraku udělají znovu nablýskaný závodní speciál.
Týmoví inženýři mají místo akušroubokováků a gola klíčů notebooky a programy zapracovávající stovky giga dat o chování vozu na trati.
O konstrukci vozů se v roudnické stáji stará muž mnoha profesí, dvojnásobný evropský šampion David Vršecký (vpravo). Ten se letos po rok a půl dlouhé pauze zase vrátil na závodní okruhy.
Nad celým týmem - jezdci počínaje a mechaniky konče - bdí přísným leč spravedlivým okem šéf stáje Jan Kalivoda (vpravo).
Foto: Buggyra
Radek Vičík Radek Vičík
3. 9. 2017 11:24
Seznamte se s tím, jaké nejrůznější profese jsou potřeba k tomu, aby Adam Lacko mohl i tento víkend bojovat o další body přibližující ho k titulu mistra Evropy v závodech tahačů na okruzích.
 

Právě se děje

Další zprávy