V kvalifikaci skončil Smrž devatenáctý a nebyl příliš spokojen: "Ve třech zatáčkách jsem měl velké problému udržet správnou stopu. Hodně jsem tím ztrácel a nedokázali jsme přijít na to, jak to odstranit. Měl jsem z toho špatný pocit."
Smrž proto před závodem vsadil na riskantní kartu. Nechal mechaniky před závodem nastavení celého motocyklu skoro až do základu změnit. "Ve warm upu jsem přišel na to, že úpravy, které jsme naplánovali, byly ještě horší než při kvalifikaci. Nezbylo nic jiného, než před závodem v tom krátkém čase překopat celou motorku," prohlásil pak Smrž.
Jezdec týmu Molenaar neměl, co ztratit. "Jsem rád, že to vyšlo. Měl jsem dobrý start, určitě nejlepší v sezóně a po prvním kole jsem byl patnáctý," hodnotil. "Stahoval jsem Corsiho a Daviese a když jsem byl u nich, špatně jsem si podřadil, čímž jsem opět ztratil kontakt. Corsiho se mi podařilo pak dojet a předjet, ale Daviese už bohužel ne a neustále mi po pár desetinkách ujížděl."
Problémy přišly po polovině závodu, kdy Smržovi začala klouzat zadní guma. "Začal mě dojíždět Němec Heidolf, s nimž jsme si v posledních kolech několikrát vyměnili pořadí. Poslední kolo jsem jel za ním a v cílové zatáčce jsem ho dojel na vzdálenost několika centimetrů, ale na výjezdu jsem ho neměl kudy předjet. Musel jsem lehce ubrat, čímž jsem ztratil otáčky a už mi nevyšlo předjet ho před cílovou páskou. I přesto ale převažuje spokojenost," zakončil český motocyklista.