Ve slavném vytrvalostním závodě tak poprvé v historii zvítězil vůz poháněný naftou, agregát Audi TDI má objem 5,5 litru.
Český jezdec Tomáš Enge jako člen posádky vozu Aston Martin DB9 skončil celkově šestý a v třídě GT1 druhý. Spolu s Engem do závodu s "bondovským" číslem 007 vyrazili Brit Darren Turner a Andrea Piccini z Itálie. Turner už ve čtvrtém kole vůz poškodil a český jezdec musel v noci dohánět ztrátu. Ve své třídě zajel absolutně nejlepší čas na jedno kolo.
Vítězové kvalifikace své třídy byli nakonec o pět kol horší než vůz týmu stáje Corvette Racing, za jehož volantem se střídali Olivier Beretta, Oliver Gavin a Jan Magnussen. Corvetta byla absolutně čtvrtá.
Druhý český účastník Roman Pergler cíl neviděl. Jeho ruský spolujezdec Vasiljev rozbil Ferrari 550 Maranello v neděli nad ránem a pro ruský tým Convers Menx závod skončil.
V posádce stroje Pescarolo, který obsadil druhou příčku, zazářil mistr světa v automobilových soutěžích Sébastien Loeb.Jeho spolujezdci byli další Francouzi Eric Helary a pilot F1 Franck Montagny.
Dán Tom Kristensen jedoucí v Audi, jež obsadilo teřtí místo, nezvětšil svoji rekordní sbírku vítěztsví z Le Mans, zatím zde vyhrál sedmkrát.
Závod sledovalo celkem 236 000 diváků, což je nový rekord v návštevnosti.
Výsledky:
1. Biela, Pirro, Werner (Něm., It., Něm./Audi R10) 380 kol, 2. Helary, Loeb, Montagny (Fr./Pescarolo H Judd GV5) 376, 3. Capello, Kristensen, McNish (It., Dán., Brit./Audi R10) 367, 4. Beretta, Gavin, Magnussen (Monako, Brit., Dán./Corvette C6.R) 355, 5. Collard, Minassian, Comas (Fr./Pescarolo H Judd GV5) 352, 6. Enge, Turner, Piccini (ČR, Brit., It./Aston Martin DBR9) 350.