reklama

Video: Tvrdé k.o. rozhodčímu. Kickboxer poslal jedním kopem k zemi arbitra i soupeře

kickbox, knockoutovaný rozhodčí Youtube.com
Dva jednou ranou. Čínský kickboxer Gou Dakui vydařeným kopem ukončil nejen zápas s Thajcem Sitsontidech, k zemi poslal i rozhodčího.

Arbitr v ringu se vrhl mezi oba protivníky s úmyslem ukončit boj pro jasnou Číňanovu převahu, jenže si k tomu nevybral vhodný okamžik. Dakui se totiž zrovna napřáhl k tvrdému kopu, ovšem jeho noha místo soupeře zasáhla naplno obličej rozhodčího, který se do úderu přimotal a okamžitě šel k zemi.

V témže okamžiku padl na podlahu i Sitsontidech, jehož ovšem musel odpočítat pomocný sudí, hlavního už měli v péči lékaři a organizátoři…

reklama