reklama

Fotky: Sešli se Jágr, Rosický, Berdych i Krpálek. Nafotili kalendář s ženami z ČT

Dvanáct sportovců a televizních moderátorek nafotilo charitativní kalendář. Dvanáct sportovců a televizních moderátorek nafotilo charitativní kalendář. Foto: Benedikt Renč
Jaromír Jágr, Tomáš Rosický, Lukáš Krpálek nebo Tomáš Berdych spojili síly s televizními moderátorkami a nafotili spolu s módním fotografem Benediktem Renčem charitativní kalendář pro Českou olympijskou nadaci. Výtěžek půjde na sportování dětí ze sociálně znevýhodněných rodin.

Specializuje se na mužské portréty, nafotil množství úspěšných kampaní a před jeho objektivem stály známé topmodelky i hollywoodské celebrity. Na začátku letošního roku však měl známý módní fotograf Benedikt Renč nezvyklý telefonát. Oslovily ho sportovní redaktorky České televize Ivana Chvátalová a Barbora Černošková, zda by jim byl ochoten pomoci s charitativním kalendářem pro Českou olympijskou nadaci, jehož výtěžek by šel na sportování dětem ze sociálně znevýhodněných rodin. Neváhal ani chvíli.

"Myslíme si, že ke sportu by mělo mít přístup každé dítě bez rozdílu. Neměla by to být otázka peněz, ale chuti a touhy sportovat. A může to být právě sport, který životy dětí nasměruje novým a třeba i lepším směrem," říká moderátorka Branek, bodů a vteřin Barbora Černošková.

Původní myšlenka z vánočního večírku sportovních moderátorek České televize postupně nabrala nečekané rozměry. Výsledkem je kalendář Pomáháme sportem, pro který Renč vedle dvanácti moderátorek a redaktorek nafotil také dvanáct mužských sportovních hvězd. Na nabídku kývli Jaromír Jágr, Tomáš Rosický, Ondřej Moravec, Tomáš Berdych nebo olympijští medailisté Lukáš Krpálek a Josef Dostál.

"Vypadalo to jako nemožný úkol dostat sportovní hvězdy v krátké době na jedno místo, ale podařilo se to. Všichni sportovci, s nimiž jsem osobně mluvila, souhlasili během několika sekund, až nám to přišlo neuvěřitelné," dodává Černošková.

Česká olympijská nadace od svého založení v roce 2013 pomohla stovkám dětí a rozdělila mezi ně téměř 6,5 milionu korun. Na plnění sportovních snů dětí, jejichž život komplikuje těžká situace jejich rodin, půjde ve spolupráci se Sazkou i výtěžek z prodeje kalendáře. Část peněz by měla jít i na podporu hendikepovaných dětí.

reklama