reklama

Ferrari bude ještě silnější, věří šampion Räikkönen

Stáj Ferrari představila monopost pro novou sezonu

Maranello - Pilot formule jedna Kimi Räikkönen při představení nového monopostu Ferrari sebevědomě prohlásil, že v nové sezoně počítá ještě s lepšími výkony než vloni.

"Nepochybuji o tom, že budu ještě lepší," prohlásil podle serveru autosport.com osmadvacetiletý Fin. "Teď vím, co ode mě Ferrari očekává. Ale tím, jak dlouho nezávodíte, nevíte, co můžete čekat," trochu krotí optimismus šampion, jehož čeká obhajoba titulu.

Kimi Räikkönen přišel do týmu z Maranella před minulou sezonou z konkurenčního McLarenu a ze začátku měl problémy s adaptováním na nový vůz. Pak se ale s rudým monopostem sžil a nakonec vyfoukl mistrovský titul dvojici pilotů ze své bývalé stáje.

Schumacher odmítl nabídku šéfovat týmu Ferrari - čtěte ZDE

Fin předpokládá, že podobný souboj se odehraje i letos. "Bude tu zase Ferrari a McLaren," cituje server Räikkönena.

"Renault měl loni těžký rok, ale letos to může být úplně o něčem jiném. Po prvních testech máme jen slabou představu o tom, jak na tom kdo je. A pak je tu BMW," připomíná pilot největší soupeře pro novou sezonu.

Porazit McLaren. To je základ

"Bude to těžká sezona. Je to můj druhý rok s Ferrari. Ale cítím, že se všechno vyvíjí naprosto výborně. Znám lidi, s nimiž pracuji a ten tým mám opravdu rád," hlásí Kimi Räikkönen.

"Musíme se samozřejmě koukat na ostatní, nejdůležitější je však tvrdě pracovat jako tým a udržovat se v té nejlepší formě," dodává finský pilot.

"Chceme do následující sezony skvělé odstartovat co nejlépe. Chceme znovu vyhrát titul, nemíníme ustoupit z dobytých pozic. Proto je pro nás tak důležité porazit McLaren," burcuje Kimi Räikkönen k boji s odvěkým rivalem.

Pomoci by měl i nový monopost, jenž v neděli Ferrari jako první stáj představilo. Model F2008 vychází z loňské verze, která vyjela titul světového šampiona a vedle změnami v pravidlech vynucených úprav byla upravena především aerodynamika.

Od letošní sezony bude platit zákaz elektronické kontroly prokluzu, Ferrari také zkrátilo rozvor kol.

reklama