reklama

Hashtag Extraliga dobývá sociální sítě. A je to zábava

Extraliga baví na stadionech a od nové sezony také na sociálních sítích. Extraliga baví na stadionech a od nové sezony také na sociálních sítích. autor: Lukáš Filipec
Hokejová extraliga před sezonou vyrazila na sociální sítě. Získává první lajky na Facebooku a učí fanoušky komunikovat na Twitteru. Jak to zatím jde?

Praha - "Omlouvám se Ondřeji Veselému, že jsem ho ve vstupu "vytrejdoval" do Vítkovic. O moc by si stejně nepolepšil," skládá zpravodaj České televize Petr Šašek na Twitteru vtipnou omluvu útočníkovi hokejového Zlína za svou chybu v přímém přenosu.

Odpověď zatím nepřišla, ale třeba se i toho jednou dočkáme.

Hokejová extraliga dohání dobu. Zahraniční soutěže jsou na sociálních sítích už dávno, ta česká se tam pod hashtagem #TELH pořádně hraje až od letošní sezony.

I když to jde pomalu, fanoušků i tam stále přibývá a sledovat český hokej během hracího dne na internetu začíná být docela pěkná zábava. Vedle novinářů tam totiž hokej začínají glosovat i fanoušci on-line přímo ze stadionu nebo od televize.

Vtipy i zajímavosti

"Dokážete si představit tu hrůzu, kdyby Petr Čajánek ukončil po minulé sezoně kariéru?" dělají si například sami ze sebe legraci fanoušci hokejového Zlína, který je od začátku sezony poslední a vyrovnané výkony tam zatím předvádí jen kapitán. Jiní pak řeší sporné situace a vyzdvihují zajímavé momenty.

"Obránce David Pojkar z Mladé Boleslavi přestupuje do Rumunska. Kdo by to byl před pár lety řekl, že se z extraligy bude přestupovat právě tam," diví se třeba Jaroslav Svoboda, vedle jehož tweetu vynikají i zajímavosti, kterých si všímají ostatní.

Věděli jste například, že Zlín letos na soupisce ve třinácti zápasech protočil už pět brankářů?

Za vtipné tweety rozdává extraliga odměny

Je to velký obrat. Nejvyšší česká soutěž ještě loni na Twitteru neexistovala, dokonce neměla ani vlastní facebookové stránky. Teď sbírá desítky lajků týdně a zatímco na začátku sezony na Twitter přispívaly jen samotné kluby, teď tam během hracího dne diskutuje i několik desítek fanoušků.

Autory nejlepších příspěvků navíc měsíčně a na konci sezony odmění marketingový partner soutěže společnost BPA.

Na Facebooku se k extralize hlásí lajkem přes deset tisíc uživatelů. Fotbalová Synot liga má pro srovnání fanoušků téměř 80 tisíc.

reklama